سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معلم یار_majid karimi
 
قالب وبلاگ
آنچه در این مقاله می خوانید

1. شب قبل کارهایی را که باید انجام دهید بنویسید.

شاید ساده ترین عادت افراد موفق که بسیار اثرگذار نیز هست این است که افراد موفق قبل از شام و یا خواب وظایف روز بعد خود را مشخص می کنند. اولویت بندی روز بعد عامل موفقیت کارها ی روزانه می باشد.

کاربرد شماره تلفن مجازیدوست دارید سحرخیز باشید اما نمی‌توانید؟ این مقاله برای شماست!

2. عقل سالم در بدن سالم

90 ? افراد خیلی موفق در طول روز و یا هفته ورزش می کنند. عبادت کردن نیز یکی از روش ها و عادت های محبوب بین افراد موفق می باشد که به کار گیری این روش برای آرامش روح رو به افزایش است.(روزی 15 دقیقه عبادت). عبادت و یا مدیتیشن به همراه ورزش و حرکات فیزیکی ذهن و بدن انسان را برای بهترین بازدهی آماده می کنند.

کاربرد شماره تلفن مجازیاگر فریلنسر هستی، این ترفندها به موفقیتت سرعت می بخشد.

3. هدفمند بودن عادت افراد موفق

95? افراد موفق عادت به نوشتن هدفهای کوتاه مدت و بلند مدت خود را دارند. نوشتن و یادآوری هدف اولین کار در روز، بهترین تمرین برای ایجاد انگیزه در روزی است که در پیش رو دارید.

4. قدردانی و مثبت اندیشیدن

قدردان بودن و تفکر مثبت داشتن مهمترین عادت افراد موفق است. وقتی شما برای ترغیب خود جملاتی مانند: من خوشبخت هستم یا من قوی هستم را به زبان می آورید ولی احساسات درونی شما در ترس، خشم و تنفر به سر می برد در تضاد هستید! تفکر، زبان ذهن و احساسات، زبان بدن است. اگر این دو در یک راستا نباشد شما قدردان واقعی نخواهید بود.

برای تمرین قدردان بودن به افراد نزدیک خود بگویید چطور وجود آنها شما را انسان بهتری کرده و شما به همین علت قدردان هستید. یکی دیگر از تمرین هایی که به کسب این عادت افراد موفق کمک می کند این است که هر روز به مدت چند دقیقه در گوشه ای خلوت بنشینید و تک تک نعمت هایی را که دارید و معمولاً از آنها غافلید را برای خود یادآوری کنید و خدا را بابت آنها سپاسگزاری کنید.

 

5. یادگیری، فرآیندی بی‌انتها

از عادت افراد موفق این است که همیشه در حال یادگیری هستند. آنها مهارتها را برای رفع تکلیف یاد نمی‌گیرند، بلکه از یادگیری لذت می‌برند و هیچ گاه فکر نمی‌کنند همین قدر که بلدند کافی است. روزی که شما احساس کنید که متخصص کار خود هستید آن روز دیگر به خود اجازه یادگیری نخواهید داد. دکتر حسابی تا لحظات اخر زندگی خود در بستر بیماری در حال مطالعه بودند که این مصداق یک انسان موفق و تشنه دانش است.

کاربرد شماره تلفن مجازیچگونه پولدار شویم؟

6. آشنایی با افراد جدید

انسان های موفق همیشه معتقد هستند که دایره افرادی که می شناسند نشان دهنده ی ارزش واقعی شان است. بنابراین همیشه آماده برقراری ارتباط با افراد جدید هستند. آشنا شدن با یک فرد جدید و یا پیگیری ارتباط های موجود در روز، روش خوبی برای گسترش دایره افرادی که می شناسید است.

7. حفظ تعادل در امور زندگی

اگر فقط کار کنید و استراحتی نداشته باشید به سرعت ذهن و جسم شما فرسوده خواهد شد. فاصله گرفتن از لپ تاپ و تلفن همراه برای استراحت هر روز بسیار مهم است. البته منظور ما حواس پرتی در کار نیست، بلکه استراحت های کوتاه می تواند یک اثر شاداب کننده و فوق العاده داشته باشد. عادت افراد موفق این است که کمی تعادل روزانه را به شام ??زندگی خود با خانواده، یک ساعت ورزش، رفتن به دیدن فرزندتان در فعالیت های فوق برنامه اش یا 30 دقیقه خواندن کتاب و روزنامه وارد می کنند.

8. جلسات پاسخگویی

آخرین عادت و مهمترین عادت افراد موفق داشتن جلسات متداول در هفته با همکاران و به خصوص افراد با تجربه و دوستان است که خود را پیگیر امور و پیشرفت شما می دانند. بهترین روش  در این عادت ایجاد ارتباط قوی با فردی است که در سطح مشابه کاری شما فعالیت می کند. با ایجاد تعهد به یکدیگر و گذاشتن جلسات هفتگی خود را ملزم به توضیح روند کاریتان کنید. این یک روش فوق العاده برای ایجاد انگیزه در کار شما است چرا که شما خود را متعهد به توضیح پیشرفت کاریتان به آن فرد کرده اید.

9. هر روز 15 تا 30 دقیقه روی فکر کردن به اهداف خود تمرکز کنید

از عادت افراد موفق و یک رهبر خوب این است که روزانه 15 تا 30 دقیقه به کارها و اهداف خود را برای بهترین روش انجام آنها فکر می کنند. آنها در شغل، سلامتی و روابط شخصی خود تأمل خواهند کرد. اختصاص دادن زمانی برای تحلیل افکار خود با کاهش استرس و کنترل هیجان (مدیریت هیجان) در ارتباط است.

10. هدر ندادن وقت؛ عادت افراد موفق

پول تنها منبع مهم برای افراد ثروتمند نیست. زمان نیز بسیار مهم است. وقتی وقت خود را برای هر کاری سرمایه گذاری می کنیم، برای همیشه از دست می رود. به جای اینکه ساعت ها بی هدف به تماشای فیلم و سریال و یا گشت زدن در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام بپردازید، اهداف خود را دنبال کنید و به دنبال یادگیری مهارت های بیشتر برای رسیدن به اهداف خود باشید. وقتی زمان را به عنوان بزرگترین ریسک در بین خود می بینید، این امر شما را مجبور خواهد کرد که دقیقاً از نحوه سرمایه گذاری در وقت خود آگاهی پیدا کنید.

اگر شما هم عادتی داشته اید که به موفقیتتان کمک کرده، یا برعکس عادتی داشته اید که مانع از موفقیتتان شده، در بخش «دیدگاه شما» با ما در میان بگذارید.


[ یکشنبه 100/8/23 ] [ 2:25 عصر ] [ majidkarimi-دبستان شهیدداریوش بینش فردیس کرج ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

امکانات وب